Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Електронний архів, науковий (інституційний) репозитарій відкритого доступу до результатів наукових досліджень Університету імені Альфреда Нобеля (Дніпро)
Науковий репозитарій Університету імені Альфреда Нобеля
Перегляд зібрання за групою - Автори Красовська, Олена Юріївна
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
по заголовку
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати 1 до 20 із 21
далі >
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2016
Institutional Sport Reform in the Context of Enhancing Investment Attractiveness of Ukraine's Sports Sector
Красовська, Олена Юріївна
;
Кошовий, Олександр Георгійович
2016
Quality Assurance as the Driver of Institutional Transformation of Higher Education in Ukraine
Красовська, Олена Юріївна
2017
АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО МАКРОСЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВ-ВИРОБНИКІВ ПИВНИХ НАПОЇВ
Красовська, Олена Юріївна
;
Данилова, Олена Олександрівна
2015
АНАЛІЗ ІНСТИТУЦІОНАЛЬНИХ ВІДНОСИН В СИСТЕМІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Красовська, Олена Юріївна
;
Потій, Олександр Володимирович
2013
ГЛОБАЛЬНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
Красовська, Олена Юріївна
2015
ИНСТИТУЦИОНАЛЬНАЯ ОСНОВА МАРКЕТИНГОВОЙ КОНЦЕПЦИИ УПРАВЛЕНИЯ СПОРТОМ В УКРАИНЕ
Красовська, Олена Юріївна
;
Кошовий, Олександр Георгійович
2015
Институциональный подход в контексте реформирования сферы спорта в Украине
Красовська, Олена Юріївна
;
Кошовий, Олександр Георгійович
2011
МАРКЕТИНГОВИЙ МОНІТОРИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЛІДЖЕННЯ СВІТОВОГО РИНКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Красовська, Олена Юріївна
2012
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ СВІТОВОГО РИНКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Красовська, Олена Юріївна
2014
Маркетингові дослідження як інструмент розробки концепції нового підприємства ресторанного бізнесу
Красовська, Олена Юріївна
;
Карпова, Нина Анатоліївна
;
Троян, Іванна Генадіївна
2010
МІЖНАРОДНА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ НАЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ВИЩОЇ ОСВІТИ В СУЧАСНІЙ ЕКОНОМІЦІ ЗНАНЬ
Красовська, Олена Юріївна
2017
ОСНОВНІ НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ВИДІВ МАРКЕТИНГОВИХ АКТИВІВ ПІДПРИЄМСТВА
Красовська, Олена Юріївна
2010
РЕЙТИНГИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОЦІНКИ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НАЦІОНАЛЬНИХ ОСВІТНІХ СИСТЕМ
Красовська, Олена Юріївна
2011
РОЛЬ ОСВІТИ В СУЧАСНИХ ГЛОБАЛЬНИХ УМОВАХ
Красовська, Олена Юріївна
2017
СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ АКТИВІВ ПІДПРИЄМСТВА
Красовська, Олена Юріївна
2015
Сучасні методи оцінки конкурентоспроможності підприємства
Красовська, Олена Юріївна
;
Сорока, Анастасія Анатоліївна
2012
СУЧАСНІ МОДЕЛІ РЕАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕС-ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ СВІТОВОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
Красовська, Олена Юріївна
2020-11
Управління маркетинговими інструментами промислового підприємства
Красовська, Олена Юріївна
2020-12
Управління маркетинговими інструментами промислового підприємства
Красовська, Олена Юріївна
2017
Якість освітніх послуг як головна умова конкурентоспроможності вищої освіти
Шевченко, Валентина Миколаївна
;
Тараненко, Ірина Всеволодівна
;
Яременко, Світлана Степанівна
;
Мішустіна, Тетяна Сергіївна
;
Красовська, Олена Юріївна