Перегляд зібрання за групою - Автори Олійник, Ірина Вікторівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 67  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019The role of motivation in the process of preparing future doctors of philosophy in the conditions of post graguate studiesОлійник, Ірина Вікторівна
2018АРТ-ТЕРАПІЯ ЯК ОДНА З ІННОВАЦІЙНИХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВОлійник, Ірина Вікторівна
2019-02-15ВИЗНАЧЕННЯ СТИЛЮ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ ЯК ВАЖЛИВА ПЕРЕДУМОВА ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІОлійник, Ірина Вікторівна
2019-06Використання коучинг-технології у процесі формування дослідницької компетентності у майбутніх докторів філософії в умовах аспірантуриОлійник, Ірина Вікторівна
2012Використання соціально-педагогічних задач у процесі формування у майбутніх соціальних педагогів готовності до роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклуванняОлійник, Ірина Вікторівна
2018Використання фреймової технології у процесі формування дослідницької компетентності у майбутніх докторів філософії в умовах аспірантуриОлійник, Ірина Вікторівна
2018Використання інтерактивних технологій у процесі формування дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії в умовах магістратуриОлійник, Ірина Вікторівна
2012-12Волонтёрская деятельность как одно из условий формирования готовности у будущих социальных педагогов к работе с детьми-сиротами и детьми, лишёнными родительского попечитетельстваОлійник, Ірина Вікторівна
2012-04-17До актуальності проблеми формування у майбутніх соціальних педагогів готовності до роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклуванняОлійник, Ірина Вікторівна
2019-03-21До питання організації педагогічної практики майбутніх докторів філософії в умовах аспірантуриОлійник, Ірина Вікторівна
2011До проблеми готовності майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльностіОлійник, Ірина Вікторівна
2012-06-11ДО ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ-СИРОТАМИ ТА ДІТЬМИ, ПОЗБАВЛЕНИМИ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯОлійник, Ірина Вікторівна
2018-02-16Дослідницька компетентність як невід’ємна складова підготовки майбутніх докторів філософії в умовах аспірантуриОлійник, Ірина Вікторівна
2019-06ДОСЛІДНИЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ФУНДАМЕНТАЛЬНА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇОлійник, Ірина Вікторівна
2019-06-07Дослідницька культура як невід’ємна складова дослідницької компетентності майбутніх докторів філософіїОлійник, Ірина Вікторівна
2018-03-22Дослідницькі уміння як необхідна складова дослідницької компетенції майбутніх докторів філософії в умовах аспірантуриОлійник, Ірина Вікторівна
2011Ділова гра як ефективний метод навчання майбутніх соціальних педагогівОлійник, Ірина Вікторівна
2011ДІЛОВА ГРА ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ-СИРОТАМИ ТА ДІТЬМИ, ПОЗБАВЛЕНИМИ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯОлійник, Ірина Вікторівна
2012Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, як об’єкт соціально-педагогічної діяльності майбутніх соціальних педагогівОлійник, Ірина Вікторівна
2015ЗНАЧЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕРЦЕПТИВНИХ ЯКОСТЕЙ У СТАНОВЛЕННІ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГАОлійник, Ірина Вікторівна