КОНСТРУКТИВИЗМ В ОБУЧЕНИИ БУДУЩИХ ПЕДАГОГОВ АНГЛИЙСКОМУ ЯЗЫКУ ДЛЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБЩЕНИЯ: МЕТОДИКА ПОСТРОЕНИЯ УЧЕБНИКА И УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова

Анотація

У статті розглядається реалізація конструктивістського підходу до навчання майбутніх педагогів англійської мови для професійної комунікації. Обговорюються три головні напрямки, що лежать в основі впровадження конструктивістського підходу до викладання іноземної мови для професійних цілей у немовному ВНЗ: експерієнційне навчання, навчання через зміст майбутньої спеціальності та комбіноване навчання. На основі розробленого конструктивістського підручника “Pedagogical Matters” аналізується практична побудова конструктивістського курсу англійської мови для професійної комунікації майбутніх педагогів

Опис

У статті розглядається реалізація конструктивістського підходу до навчання майбутніх педагогів англійської мови для професійної комунікації. Обговорюються три головні напрямки, що лежать в основі впровадження конструктивістського підходу до викладання іноземної мови для професійних цілей у немовному ВНЗ: експерієнційне навчання, навчання через зміст майбутньої спеціальності та комбіноване навчання. На основі розробленого конструктивістського підручника “Pedagogical Matters” аналізується практична побудова конструктивістського курсу англійської мови для професійної комунікації майбутніх педагогів

Ключові слова

навчання майбутніх педагогів англійської мови для професійної комунікації, конструктивістський підхід, експерієнційне навчання, навчання через зміст майбутньої спеціальності, комбіноване навчання.

Бібліографічний опис