Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1126
Назва: Problemas traductológicos en la enseñanza de español como segunda lengua extranjera: enfoque plurilingue
Автори: Oníschenko, Marianna Yurievna
Pliuschai, Aleksandr Aleksandrovich
Ключові слова: competencia plurilingue y pluricultural, segunda lengua extranjera, unidad fraseológica, traducción, interpretación
Дата публікації: 2014
Видавництво: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля
Бібліографічний опис: https://scholar.google.com.ua/citations?user=lu6fzhkAAAAJ&hl=ru
Короткий огляд (реферат): En el artículo se pone énfasis en la competencia plurilingue y pluricultural de los estudiantes que aprenden segundas lenguas extranjeras, especialmente el español. Se presta mucha atención al enfoque comunicativo como predominante en el proceso de la enseñanza, al estudio de las dificultades que surgen en la enseñanza de la traducción de fraseologismos españoles.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1126
ISBN: 978-966-434-322-7
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської філології та перекладу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.