Навчання через зміст, змістовно мовна інтеграція та іншомовне занурення у викладанні іноземних мов для професійних цілей у немовних вишах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Стаття присвячена розгляду спільних рис та відмінностей трьох споріднених підходів до викладання іноземних мов для спеціальних цілей у немовній вищій школі: навчання через зміст, змістовно мовної інтеграції та іншомовного занурення. Показана принципова різниця та переваги цих підходів над традиційним професійно орієнтованим навчанням іноземної мови. Розглядаються можливості практичного впровадження таких підходів у немовних вишах та надається схема/континуум послідовних переходів від традиційного професійно орієнтованого навчання мови до навчання мови через зміст спеціальних дисциплін і до іншомовного занурення.

Опис

Ключові слова

немовні виші, підходи до викладання іно земних мов, навчання через зміст, змістовно мовна інтегра ції, іншомовне занурення, професійно орієнтоване навчання.

Бібліографічний опис