Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1181
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарнопольський, Олег Борисович-
dc.date.accessioned2018-02-08T19:18:34Z-
dc.date.available2018-02-08T19:18:34Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.issn1817 8510-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1181-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду спільних рис та відмінностей трьох споріднених підходів до викладання іноземних мов для спеціальних цілей у немовній вищій школі: навчання через зміст, змістовно мовної інтеграції та іншомовного занурення. Показана принципова різниця та переваги цих підходів над традиційним професійно орієнтованим навчанням іноземної мови. Розглядаються можливості практичного впровадження таких підходів у немовних вишах та надається схема/континуум послідовних переходів від традиційного професійно орієнтованого навчання мови до навчання мови через зміст спеціальних дисциплін і до іншомовного занурення.uk_UA
dc.subjectнемовні виші, підходи до викладання іно земних мов, навчання через зміст, змістовно мовна інтегра ції, іншомовне занурення, професійно орієнтоване навчання.uk_UA
dc.titleНавчання через зміст, змістовно мовна інтеграція та іншомовне занурення у викладанні іноземних мов для професійних цілей у немовних вишахuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Навчання через зміст.pdf92.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.