Навчання через зміст, змістовно мовна інтеграція та іншомовне занурення у викладанні іноземних мов для професійних цілей у немовних вишах
Вантажиться...
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Стаття присвячена розгляду спільних рис та відмінностей трьох споріднених підходів до викладання іноземних мов для спеціальних цілей у немовній вищій школі: навчання через зміст, змістовно мовної інтеграції та іншомовного занурення. Показана принципова різниця та переваги цих підходів над традиційним професійно орієнтованим навчанням іноземної мови. Розглядаються можливості практичного впровадження таких підходів у немовних вишах та надається схема/континуум послідовних переходів від традиційного професійно орієнтованого навчання мови до навчання мови через зміст спеціальних дисциплін і до іншомовного занурення.
Опис
Ключові слова
немовні виші, підходи до викладання іно земних мов, навчання через зміст, змістовно мовна інтегра ції, іншомовне занурення, професійно орієнтоване навчання.