НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ РОБЛЕННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТАМ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглянуто теоретичні засади використання навчання через роблення у викладанні іноземної мови для професійного спілкування студентам немовних спеціальностей. Обговорено основні переваги такого використання у навчальному процесі з формування навичок та вмінь іншомовної професійної комунікації у студентів немовних вишів. Як головні серед цих переваг виділено: забезпечення найбільш природного шляху оволодіння мовою та спілкування нею; покращення оволодіння основними функціями мовлення та спілкування; створення найбільших можливостей для розвитку процесуальної мотивації студентів; підвищення комунікативності навчання. Експерієнційне навчання розглядається як основна форма навчання через роблення у викладанні іноземних мов.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис