Принципи побудови професійно орієнтованого підручника англійської мови для факультетів психології

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Сьогодні думка про те, що психологія є однією з головних наук для ХХІ сторіччя, набуває все більшого розповсюдження. Тим важливішим стає завдання підготувати майбутніх українських психологів, які зараз є студентами численних факультетів психології у ВНЗ України, до функціонування у своїй професійній галузі не тільки в нашій країні, але й за її межами. А це означає необхідність для них оволодіння досить вільним спілку ванням іноземною мовою у професійних цілях. Перш за все звичайно йдеться про англійську мову, яка пере творилася на міжнародну мову професійного спілку вання для всіх без винятку професій. Вирішенню цього завдання заважає як брак спеціаль них досліджень, присвячених навчанню англійської мови професійного спілкування студентів факультетів психології, так і брак відповідних підручників, призна чених саме для студентів психологів. Тих підручників англійської мови для психологів, які можуть бути зна йдені на українському книжковому ринку, вкрай недо статньо, тим більше, що значна частина з них є скоріше збірниками текстів, призначеними для навчання читання та опрацювання певного лексичного і граматичного матеріалу, а не підручниками, за якими можна було б ефективно навчати всіх чотирьох видів мовленнєвої діяльності для професійної комунікації. Саме таке становище послужило стимулом для роз робки підручника з англійської мови Psychological Matters, який зараз готується до друку і планується до пу блікації наприкінці 2009 або на початку 2010 р. Підруч ник призначений для студентів других або третіх курсів (залежно від попереднього рівня підготовки із загально вживаної англійської мови) і розрахований на опрацю вання протягом усього навчального року (144 аудитор них години при чотирьох годинах занять на тиждень – два двогодинних аудиторних заняття).

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис