Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1203
Назва: | АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ КОНСТРУКТИВІСТСЬКОГО ПІДРУЧНИКА З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ТУРИЗМУ |
Автори: | Тарнопольський, Олег Борисович |
Ключові слова: | експерієнційна навчальна діяльність, конструктивістський підручник з англійської мови, прин- ципи навчання. |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовані структурні особливості створюваного підручника з англійської мови для студентів вишів, які спеціалізуються у сфері туризму. Підручник будується на засадах конструктивістського підходу до англомовної підготовки. Розглядаються складові частини та принципи побудови кожного з тематичних розділів підручника. Обго- ворюються основні види експерієнційної навчальної діяльності, що використовуються у мовному курсі на основі підручника. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1203 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
VKhIPG_2017_85_25.pdf | 261.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.