Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1221
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарнопольський, Олег Борисович-
dc.contributor.authorТараненко, Юрій Карлович-
dc.contributor.authorЄрмолаєва, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2018-02-09T10:46:08Z-
dc.date.available2018-02-09T10:46:08Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn2222-5501-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1221-
dc.description.abstractУ цій статті на конкретних прикладах використання проектної технології навчання фахівців з «Прикладної лінгвістики» розглянуто систему навчання, основою якої є поетапне виконання фахових завдань практичного спрямування із зростаючою складністю. Проектна технологія навчання орієнтована насамперед на засвоєння систем автоматизованої обробки текстів з елементами самостійного програмування інструментальних засобів аналізу текстів, складність та продуктивність яких постійно зростає.uk_UA
dc.subjectпроектна технологія прикладна лінгвістика, Natural Language Toolkit (NLTK) – аналіз текстів природною мовою (NLTK), автоматизований морфологічний, семантичний та синтаксичний аналіз, орієнтована на проведення лінгвістичних досліджень мова програмування Pythonuk_UA
dc.titleПроектна технологія як основа фахової пІдготовки прикладних лІнгвістівuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vduep_2016_1_66.pdf432.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.