Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1230
Назва: DEFINITION AND ESSENCE OF THE CONSTRUCTIVIST APPROACH TO TEACHING FOREIGN LANGUAGES FOR PROFESSIONAL COMMUNICATION
Автори: Тарнопольський, Олег Борисович
Ключові слова: constructivist approach to teaching/learning foreign languages, blended learning, experiential learning, interactive learning, content-based instruction.
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): The paper discusses the constructivist approach to teaching/learning foreign languages (in particular, English) for professional communication – especially at tertiary schools. The origin and the essential features of the constructivist approach to teaching/learning foreign languages are analyzed and the definition of the approach for teaching ESP (English for Specific Purposes) at tertiary schools is formulated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1230
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
246-820-1-PB.pdf635.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.