Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1467
Назва: КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ КУЛЬТУРОЛОГІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ЯК МЕТОД УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В ТУРИСТИЧНИХ КОМПАНІЯХ УКРАЇНИ
Автори: Мединська, Світлана Іванівна
Ключові слова: мотивація персоналу, система мотивації, туристична компанія, компа- ративний аналіз, культурологічні чинники, культурологічна модель, контекстність культури
staff motivation, motivation system, travel company, cultural factors, cultural model, context of culture
Дата публікації: 2017
Видавництво: Університет імені Альфреда Нобеля
Серія/номер: Академічний огляд;2 (47)
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається питання удосконалення мотивації персоналу туристичних компаній України за допомогою компаративного аналізу культурологічних характеристик. Проаналізовано системи мотивації в Японії та США з визначенням ефективних компонентів їхніх систем мотива- ції, які відповідають спільним з Україною культурологічним рисам, на основі моделей, запропо- нованих Г. Хофстеде та Е. Холлом, для застосування в українських туристичних компаніях. The article covers the issue of improving staff motivation in Ukrainian travel companies with the help of comparative analysis of cultural characteristics. The motivation systems of Japan and the USA have been analyzed to define the effective components of their motivation systems which match the similar cultural features of Ukraine on the basis of the models developed by G. Hofstede and E. Hall to be applied in the Ukrainian travel companies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1467
ISSN: 2074-5354 (print), 2522-9745 (online)
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародного туризму та мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мединська 2017 АО.pdf556.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.