Використання фреймової технології у процесі формування дослідницької компетентності у майбутніх докторів філософії в умовах аспірантури

Ескіз недоступний

Дата

2018

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті висвітлено питання модернізації навчального процесу у виші; розглянуто технологію фреймового навчання; акцентовано на можливостях фреймового навчання у вирішенні проблеми інтенсифікації освітнього процесу в умовах аспірантури під час формування дослідницької компетентності; представлено теоретико-методологічне обґрунтування даної технології та практично реалізований шлях розв’язання проблеми формування дослідницької компетентності на основі послугування фреймовою технологією. In the article, the issues of modernization of educational process at higher educational institutions are discussed; technologies of frame training are considered; the attention is focused on the potential of frame training in the solution of the problem of educational process intensification in the conditions of postgraduate studies when forming students’ research competence; the theoretical and methodological justification of this technology is presented and the solution of the problem of research competence formation in the process of frame technology use is practically achieved.

Опис

Ключові слова

Ключові слова: аспірантура, майбутні доктори філософії, дослідницька компетентність, фрейм, фреймова технологія, Keywords: postgraduate studies, future doctors of philosophy, research competence, frame, frame technology

Бібліографічний опис