Дослідження і оцінка лояльності споживачів роздрібної торговельної мережі в умовах економічної кризи
Ескіз недоступний
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, Видавництво ТОВ "ДКС-центр"
Анотація
В умовах економічної кризи та скорочення реальних доходів населення все більшу роль відіграє утримання існуючих споживачів з використанням сучасних маркетингових інструментів. Тому посилюється увага до формування споживацької лояльності, заснованої на оптимальному поєднанні поведінкового та емоційного компонентів. За результатами дослідження лояльності споживачів роздрібної мережі магазинів взуття з використанням шкали Лайкерта розраховано індекс лояльності. Зроблено висновок про скорочення рівня лояльності в період економічної кризи. Отриманий результат пояснено зниженням купівельної спроможності споживачів взуття середнього та вищого за середній цінових сегментів. Внаслідок підвищення чутливості до зміни цін споживачі прагнуть купити товари за більш низькими цінами і активно реагують на привабливі цінові пропозиції на ринку, віддаючи перевагу конкурентам. Обгрунтована оцінка лояльності створює основу для розробки управлінських і маркетингових рішень щодо удосконалення політики утримання споживачів.
Опис
Ключові слова
маркетингові дослідження споживачів, лояльність споживачів торговельної мережі, індекс лояльності споживачів, політика утримання споживачів, споживацька лояльність, Ф. Райчхельд, індекс промоутера, шкала Лайкерта
Бібліографічний опис
Тараненко І.В. Дослідження і оцінка лояльності споживачів роздрібної торговельної мережі в умовах економічної кризи / І.В. Тараненко, А.В. Дрозденко // Ефективна економіка. – 2015. – №5. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://w.w.w.economy.nayka. com.ua.