Особливості розвитку маркетингу територій в умовах цифрової економіки
Вантажиться...
Дата
2018
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Науково-дослідний центр індустріалних проблем розвитку НАН України, Харківський економічний університет ім. С. Кузнеця
Анотація
Метою статті є дослідження особливостей розвитку територіального маркетингу в умовах глобальної цифровізації. Трансформація цифрового простору охопила майже всі сторони життя людини, суспільства, держави. Розширення інформаційного суспільства, активне зростання електронної економіки, а також інтенсифікація процесів інформаційної глобалізації, які обумовлені розвитком цифрового простору, вимагають абсолютно нових підходів до управління, у тому числі й у сфері маркетингу територій. Розглянуті основні завдання територіального маркетингу в цифровому просторі сприятимуть значному просуванню територіального бренду і активному формуванню іміджу регіону. Для того щоб досягти конкурентних переваг у цифровому просторі було запропоновано використання основних інноваційних інструментів: краудсорсінг, цифрова реклама, SMM-маркетинг, цифрові карти. Це дасть позитивний ефект від скорочення транзакційних витрат. Відзначено, що поточний період розвитку територіального маркетингу – це час нових можливостей та перспектив для розвитку територій на основі активного використання інформаційних технологій та інноваційних маркетингових інструментів просування територіальних брендів в мережі Інтернет на основі новітніх технологій цифрового маркетингу.
Опис
Ключові слова
цифрова економіка, територіальний маркетинг, краудсорсінг, цифрова реклама, бренд територій
Бібліографічний опис
Курочкіна І.Г Особливості розвитку маркетингу територій в умовах цифрової економіки / І.Г. Курочкина // БИЗНЕС ИНФОРМ. – 2018. – № 8. – С. 258 – 263.