Блогінг як засіб політичної комунікації: теоретичний та прикладний аспекти

Ескіз недоступний

Дата

2018

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Гілея: науковий вісмник. Збірник наукових праць

Анотація

Проаналізовано поширеність політичних блогів, їхні мету, різновиди та форми, потенціал як засобів політичної комунікації. Визначено політичні контексти використання блогінгу у галузі public relations. Спираючись на відповідні аспекти соціальних онлайн-медіа, дано визначення поняттю «політичний блогінг». Виокремлено напрями, які визначають цілі політичного блогінгу. Описано різновиди блогів – блогохостинг та автономні блоги. Визначено характеристики блогосфери та стан її розвитку в Україні, зокрема на рівні використання політичними акторами. Досліджено українські політичні блоги, специфіку ведення блогів політичними лідерами України. Сформульовано рекомендації щодо оптимізації блогінгу як засобу політичної комунікації та каналу поширення соціально-політичної інформації.

Опис

Ключові слова

політичний блогінг, політичний блог, блогосфера, блогінг, політична комунікація, соціальні медіа, public relations.

Бібліографічний опис

Серед різновидів блогів можна виділити блогохостинг, тобто блогінг на вже існуючій онлайн-платформі (WordPress, Blogger, TypePad Micro, Weebly, LiveJournal та ін.), або автономні блоги, які розміщують на власному хостингу й домені, що контролюються безпосередньо власником (автором) блогу (наприклад, персональні сайти А. Гриценка, Г. Москаля, Д. Гордона та ін.). Так, в Україні блогові майданчики включені в структуру сайтів «Українська правда», «Кореспондент», «Ліга», «Главком», «Радіо Свобода», «Обозрєватєль» та ін.