Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗінукова, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-02-21T15:19:33Z-
dc.date.available2019-02-21T15:19:33Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifier.issn2308-3778-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1718-
dc.description.abstractУ статті визначені ключові орієнтири для опису кінцевих результатів навчання та реалізації освітньої програми для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня в предметній галузі «Переклад». Обґрунтовано й визначено перелік компетентностей випускника та відповідних запланованих результатів навчання, представлено взаємозв’язок загальних й фахових (спеціальних предметних) компетентностей і узагальнених результатів навчання випускника магістратури спеціальності «Переклад».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТеоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молодіuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору;Вип. 37-1. Том V (73). СС. 374-383-
dc.subjectякість підготовки, переклад, магістратура, компетентність, результати навчання.uk_UA
dc.titleКІНЦЕВІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ ТА РІВЕНЬ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИПУСКНИКА ЯК СКЛАДОВІ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПЕРЕКЛАД»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зінукова_стаття.pdf8.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.