Педагогічна практика: програма та методика реалізації: навчально-методичний посібник

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

Навчально-методичний посібник розроблений відповідно до вимог нормативно-правових актів, що регламентують підготовку здобувачів третього освітньо-наукового рівня вищої освіти. Посібник містить необхідний матеріал для ознайомлення аспірантів з організацією педагогічної практики з урахуванням можливості планування індивідуального змісту її проходження, особливостей науково-професійного становлення, запланованими результатами після її завершення. У посібнику знайшли відображення загальні положення організації педагогічної практики, вимоги до оформлення звітних документів, критерії оцінки діяльності аспірантів. У відповідності з етапами організації практики послідовно розкрито їх зміст, сформульовано загальнопедагогічні й методичні рекомендації з організації навчально-виховного процесу в закладі вищої освіти, розроблено дослідницькі завдання, запропоновано рекомендації щодо їх виконання. Додатки містять зразки звітних документів, анкети та діагностичні методики для самодіагностики (визначення рівня готовності до практики та ефективності її проходження), діагностичний інструментарій для збору фактичного матеріалу за темою наукового дослідження в період проходження педагогічної практики.

Опис

Ключові слова

дослідницька компетенція, підготовка майбутніх докторів філософії, аспірантура, дослідницькі уміння, педагогічна практика

Бібліографічний опис