Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1796
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛебідь, Ольга Валеріївна-
dc.date.accessioned2019-06-28T12:07:15Z-
dc.date.available2019-06-28T12:07:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn2075-146X-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1796-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання, пов’язані з аналізом студентоцентрованого підходу як психолого-педагогічної основи формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах магістратури. Розкрито сутність студентоцентрованого підходу до професійної підготовки майбутніх фахівців, а також охарактеризовано основні категорії цього підходу: компетентності і результати навчання. Наголошується, що саме студентоцентрований підхід має стати підґрунтям проектування освітнього середовища при формуванні готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури.uk_UA
dc.publisherВитоки педагогічної майстерності : зб. наук. пр. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтаваuk_UA
dc.relation.ispartofseries;20-
dc.subjectстудентоцентрований підхідuk_UA
dc.subjectготовність до стратегічного управлінняuk_UA
dc.subjectкерівник загальноосвітнього навчального закладуuk_UA
dc.titleСтудентоцентрований підхід до формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратуриuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки та психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лебідь_стаття.doc93 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.