Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1822
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лебідь, Ольга Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Волкова, Наталія Павлівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-28T15:20:38Z | - |
dc.date.available | 2019-06-28T15:20:38Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1822 | - |
dc.description.abstract | Розкрито сутність понять «готовність» і «готовність до управлінської діяльності». Подано авторське визначення поняття «готовність керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління». Виокремлено основні компоненти готовності керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, особистісний. Установлено, що мотиваційний компонент включає рівень потреби у визнанні, потреби у самоактуалізації, потреби у здійсненні стратегічного управління, спрямованості на стратегічне управління. Зазначено, що когнітивний компонент характеризується прагненням до набуття знань та їх застосування в професійній діяльності, рівнем знань з проблеми стратегічного управління, потребою у пізнанні. Охарактеризовано види умінь до здійснення стратегічного управління як складових діяльнісного компоненту. Розкрито сутність елементі в особистісного компоненту, а саме стратегічного мислення, схильності до ризику, сміливості, ситуативної проникливості, підприємливості, здатності до рефлексії. | uk_UA |
dc.publisher | European vector of contemporary psychology, pedagogy and social sciences : the experience of Ukraine and Republic of Poland : сol. monogr. – Sandomierz : Izdevnieciba ‘Baltija Publishing’ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;1 | - |
dc.subject | готовність до стратегічного управління | uk_UA |
dc.subject | керівник загальноосвітнього навчального закладу | uk_UA |
dc.subject | особистісний компонент | uk_UA |
dc.subject | когнітивний компонент | uk_UA |
dc.subject | діяльнісний компонент | uk_UA |
dc.subject | мотиваційно-ціннісний компонент | uk_UA |
dc.title | Готовність керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління : структурно-компонентний аналіз | uk_UA |
dc.type | Book chapter | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра педагогіки та психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Volkova_Lebid.doc | 169.5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.