Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1822
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛебідь, Ольга Валеріївна-
dc.contributor.authorВолкова, Наталія Павлівна-
dc.date.accessioned2019-06-28T15:20:38Z-
dc.date.available2019-06-28T15:20:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1822-
dc.description.abstractРозкрито сутність понять «готовність» і «готовність до управлінської діяльності». Подано авторське визначення поняття «готовність керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління». Виокремлено основні компоненти готовності керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, особистісний. Установлено, що мотиваційний компонент включає рівень потреби у визнанні, потреби у самоактуалізації, потреби у здійсненні стратегічного управління, спрямованості на стратегічне управління. Зазначено, що когнітивний компонент характеризується прагненням до набуття знань та їх застосування в професійній діяльності, рівнем знань з проблеми стратегічного управління, потребою у пізнанні. Охарактеризовано види умінь до здійснення стратегічного управління як складових діяльнісного компоненту. Розкрито сутність елементі в особистісного компоненту, а саме стратегічного мислення, схильності до ризику, сміливості, ситуативної проникливості, підприємливості, здатності до рефлексії.uk_UA
dc.publisherEuropean vector of contemporary psychology, pedagogy and social sciences : the experience of Ukraine and Republic of Poland : сol. monogr. – Sandomierz : Izdevnieciba ‘Baltija Publishing’uk_UA
dc.relation.ispartofseries;1-
dc.subjectготовність до стратегічного управлінняuk_UA
dc.subjectкерівник загальноосвітнього навчального закладуuk_UA
dc.subjectособистісний компонентuk_UA
dc.subjectкогнітивний компонентuk_UA
dc.subjectдіяльнісний компонентuk_UA
dc.subjectмотиваційно-ціннісний компонентuk_UA
dc.titleГотовність керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління : структурно-компонентний аналізuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки та психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Volkova_Lebid.doc169.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.