Готовність керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління : структурно-компонентний аналіз

Ескіз недоступний

Дата

2018

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

European vector of contemporary psychology, pedagogy and social sciences : the experience of Ukraine and Republic of Poland : сol. monogr. – Sandomierz : Izdevnieciba ‘Baltija Publishing’

Анотація

Розкрито сутність понять «готовність» і «готовність до управлінської діяльності». Подано авторське визначення поняття «готовність керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління». Виокремлено основні компоненти готовності керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, особистісний. Установлено, що мотиваційний компонент включає рівень потреби у визнанні, потреби у самоактуалізації, потреби у здійсненні стратегічного управління, спрямованості на стратегічне управління. Зазначено, що когнітивний компонент характеризується прагненням до набуття знань та їх застосування в професійній діяльності, рівнем знань з проблеми стратегічного управління, потребою у пізнанні. Охарактеризовано види умінь до здійснення стратегічного управління як складових діяльнісного компоненту. Розкрито сутність елементі в особистісного компоненту, а саме стратегічного мислення, схильності до ризику, сміливості, ситуативної проникливості, підприємливості, здатності до рефлексії.

Опис

Ключові слова

готовність до стратегічного управління, керівник загальноосвітнього навчального закладу, особистісний компонент, когнітивний компонент, діяльнісний компонент, мотиваційно-ціннісний компонент

Бібліографічний опис