МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ «МЕТОДИКА НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ ПОЛІТОЛОГА»

Ескіз недоступний

Дата

2015

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Методичні вказівки до семінарських занять з дисципліни «Методика науково-дослідної роботи політолога» (для студентів за напрямом підготовки «Політологія») / Уклад. Г.П. Щедрова – Сєвєродонецьк : Вид-во Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля, 2015. – 16 с.

Анотація

Запитання для самоконтролю: 1. Дайте визначення поняттям «наукова діяльність», «науково-організаційна діяльність», «наукова робота студентів». 2. Поняття процесу соціально-політичного дослідження. 3. Назвіть алгоритм визначення теми наукового дослідження. 4. У чому полягають особливості курсової роботи, дипломного і магістерського дослідження? 5. Дайте інтерпретацію категорій «наукова проблема», «наукова тема». 6. Класифікація проблем соціально-політичних досліджень. 7. До чиєї компетенції належить затвердження тем студентських наукових робіт? 8. Охарактеризуйте значення графіку роботи над науковим дослідженням. 9. Що таке теоретична основа дослідження?

Опис

Ключові слова

Методичні вказівки мають на меті допомогти в підготовці та проведенні семінарських занять з навчальної дисципліни «Методика науково-дослідної роботи політолога». Наявність планів семінарів, тем доповідей та рефератів, контрольних запитань, логічних завдань, списків літератури по кожній темі сприятимуть поглибленому вивченню тематичного матеріалу.

Бібліографічний опис

Семінарське заняття являє собою дискусію з попередньо визначених тем. Студенти готують тези виступів, доповіді на питання семінарського заняття. Завданнями семінарських занять є поглиблення теоретичних знань, отриманих на лекціях; заохочення студентів до аналізу політичних подій, активної творчої роботи із самостійного опрацювання рекомендованої літератури; вироблення у студентів умінь використовувати теоретичні політичні знання в практичній діяльності. На кожному семінарському занятті викладач оцінює підготовлені студентами доповіді, їх виступи, активність у дискусії, вміння формувати свої думки на основі вивченого матеріалу, критично його осмислювати.