РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ПОЛІТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ І РЕКЛАМА» Напрям підготовки: 052 «Політологія» Спеціальність: 052 «Політологія» Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський)

Ескіз недоступний

Дата

2016

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

1. Опис навчальної дисципліни 2. Заплановані результати навчання дисципліни 3. Програма 4. Структура (тематичний план) навчальної дисципліни 5. Теми семінарських занять 6. Завдання для самостійної роботи 7. Індивідуальні завдання 8. Методи навчання 9. Методи контролю 10. Схема нарахування балів 11. Рекомендована література (основна, допоміжна) 12. Інформаційні ресурси в Інтернеті

Анотація

Тема 1. Предмет дисципліни «Політичний маркетинг і реклама». Сутність і структура дисципліни «Політичний маркетинг і реклама». Функції дисципліни в системі політологічних знань. Маркетинговий підхід до аналізу політики. Літературно-джерельна база прикладних політичних досліджень. Концепції Ч. Мерріама, П. Бурд’є, С. Блека, Г. Почепцова, Г. Пушкарьової, В. Бебика та ін. Тема 2. Політичний маркетинг. Сутність та специфіка політичного маркетингу у політичній сфері. Маркетингові технології виявлення громадянської думки, конкретних прагнень, уявлень людей, рівня конкурентоспроможності політичних груп. Історія виникнення та формування політичного маркетингу. Гарвардська економічна школа США. Основні механізми управління та регулювання політичного ринку. Тема 3. Дослідження політичного ринку. Методи дослідження політичного ринку. Теоретичні та емпіричні дослідження. Соціологічні дослідження функціонування різних соціальних груп як суб’єктів політики. Розвідувальні, описові та прогностичні дослідження. Сутність сегментації політичного ринку та її критерії. Тема 4. Технології проведення політичних маркетингових досліджень. Технології організації дослідження. Висунення та обґрунтування показників дослідження. Операціоналізація показників дослідження. Розробка програми. Організація вибіркових досліджень. Аналіз та операціоналізація досліджень. Методи збору первинної інформації. Аналіз документів. Спостереження. Опитування. Експеримент. Тема 5. Організація виборчого процесу. Основні етапи технології організації виборів. Виборча політична інженерія. Сутність і структура політико-інженерної діяльності. Розробка проектів, програм. Підготовка та конструювання політичних технологій. Політичне консультування. Виборчі технології, їхні види та функції.

Опис

Ключові слова

Політичний маркетинг і реклама, аналіз політики,

Бібліографічний опис

Метою викладання дисципліни «Політичний маркетинг і реклама» є формування знань про сутність і специфіку прикладних аспектів політичної діяльності та практичних навичок використання політичних технологій, вміння використовувати їх у практичній політичній діяльності.