ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З РЕКЛАМИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Ескіз недоступний

Дата

2015-05-28

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У дисертації досліджуються теоретичні та методичні основи формування риторичної культури майбутніх фахівців з реклами у процесі фахової підготовки.

Опис

Ключові слова

культура мовлення, комунікативна компетентність, комунікативна та професійна культура мовлення, комунікативні якості, неориторика, риторика, риторична культура, риторичні уміння, навички, знання, фахівець з рекламної діяльності

Бібліографічний опис

Дослідження риторичної культури фахівців з реклами є одним з вагомих аспектів розробки теоретичних засад прикладних соціально-комунікаційних технологій. Результати аналізу риторичної складової професійної комунікативної практики, обґрунтовані теоретичні та методологічні підходи розширюють параметри досліджень в науковій галузі «Соціальні комунікації».