ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З РЕКЛАМИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Ескіз недоступний
Дата
2015-05-28
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У дисертації досліджуються теоретичні та методичні основи формування риторичної культури майбутніх фахівців з реклами у процесі фахової підготовки.
Опис
Ключові слова
культура мовлення, комунікативна компетентність, комунікативна та професійна культура мовлення, комунікативні якості, неориторика, риторика, риторична культура, риторичні уміння, навички, знання, фахівець з рекламної діяльності
Бібліографічний опис
Дослідження риторичної культури фахівців з реклами є одним з вагомих аспектів розробки теоретичних засад прикладних соціально-комунікаційних технологій. Результати аналізу риторичної складової професійної комунікативної практики, обґрунтовані теоретичні та методологічні підходи розширюють параметри досліджень в науковій галузі «Соціальні комунікації».