Специфіка маркетингу юридичних послуг

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017-10-20

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Стаття присвячена дослідженню використання маркетингу юридичними компаніями та приватно практикуючими юристами чи адвокатами, виділенню ключових особливостей та специфічних моментів практики, які повинні бути враховані для забезпечення ефективної роботи маркетингового відділу компаній, що надають послуги правового характеру та, як наслідок – підвищення їх конкурентоспроможності. Особливості юриспруденції пов'язані як з характером послуг, що надаються, так і з продажами, рекламою, політикою взаємовідносин з клієнтами тощо. За результатами аналізу, лише 30% від загальної кількості суб’єктів, що надають юридичні послуги, використовують маркетинговий арсенал в повній мірі. Тобто, актуальність теми даної роботи зумовлена особливістю використання маркетингових інструментів та заходів: їх малою поширеністю та несформованою культурою маркетингу юридичних послуг в м. Дніпро та в Україні в цілому.

Опис

The article is devoted to research of legal companies and private practitioners or lawyers marketing, highlighting key features and specific aspects of the practice that should be taken into account to ensure effective work of the marketing department of companies providing legal services and, as a result, to increase their competitiveness. Features of jurisprudence are related both to the nature of the services provided, and to sales, advertising, customer relationship policies, and others. According to the analysis, only 30% of the total number of entities that provide legal services use the marketing arsenal like it should be used. Thus, the relevance of the topic of this work is due to the peculiarity of the use of marketing activities: their low prevalence and the emerging marketing culture in Dnipro and in Ukraine. Keywords: marketing of legal business, specificity of marketing, communication channels, pricing, Internet marketing.

Ключові слова

маркетинг юридичного бізнесу, специфіка маркетингу, канали комунікації, ціноутворення, інтернет-маркетинг

Бібліографічний опис