Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 86.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Формування іміджу торговельного підприємства у визначеному маркетинговому середовищіЄвсега, Наталія Юріївна
2020Реклама в системі комунікаційної діяльності підприємства і шляхи її вдосконаленняВанжа, Ілона Григорівна
2020Власні торговельні марки підприємства: створення та управлінняБасиста, Анастасія Василівна
2020Товарний асортимент підприємства та особливості його формуванняХимчик, Анастасія Олександрівна
2020Брендинг як ефективна технологія завоювання та утримання покупцяБурцева, Олександра Андріївна
2020Розробка маркетингової стратегії виведення на ринок нового товаруКаменєв, Олександр Юрійович
2020Маркетинговий комплекс підприємства та шляхи його вдосконаленняФедьора, Сергій Сергійович
2020Маркетингова діяльність підприємства і шляхи її вдосконаленняКарп, Сергій Станіславович
2020Аналіз ринкових можливостей підприємства та використання його результатів у розробці маркетингової стратегіїМогилевська, Маргарита Олександрівна
2020Удосконалення системи інтегрованих маркетингових комунікацій підприємстваВиноградов, Ярослав Володимирович