Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2235
Назва: Соціальне партнерство як фактор розвитку малого бізнесу в Україні
Автори: Татарінов, В.В.
Татарінов, В.С.
Івко, А.В.
Ключові слова: соціальне партнерство, малий бізнес, соціальний діалог, мале підприємство, найманий робітник, роботодавець, держава.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Університет імені Альфреда Нобеля
Серія/номер: 1;(26)
Короткий огляд (реферат): Метою статті є визначення впливу соціального партнерства на функціонування малого бізнесу та розробка пропозицій щодо розвитку малого бізнесу в Україні на основі зміцнення інститутів соціального партнерства. Досвід розвинених країн показує, що задоволення потреб, викликаних новими уявленнями про рівень життя, можна досягти досить успішно за активної участі в економічному процесі розвиненого малого бізнесу. Однак слід зазначити, що такий високий рівень соціального партнерства в цих країнах сприяє такій участі. Соціальне партнерство може бути одним з перспективних напрямів розвитку малого бізнесу. Як показує практика, успішна діяльність інститутів соціального партнерства значною мірою сприяє розвитку різних видів бізнесу. Таким чином, соціальне партнерство можна вважати ефективним механізмом розвитку малого підприємництва в Україні та провідним елементом у зміцненні економіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2235
Розташовується у зібраннях:Європейський вектор економічного розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf373.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.