Соціальне партнерство як фактор розвитку малого бізнесу в Україні

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

Метою статті є визначення впливу соціального партнерства на функціонування малого бізнесу та розробка пропозицій щодо розвитку малого бізнесу в Україні на основі зміцнення інститутів соціального партнерства. Досвід розвинених країн показує, що задоволення потреб, викликаних новими уявленнями про рівень життя, можна досягти досить успішно за активної участі в економічному процесі розвиненого малого бізнесу. Однак слід зазначити, що такий високий рівень соціального партнерства в цих країнах сприяє такій участі. Соціальне партнерство може бути одним з перспективних напрямів розвитку малого бізнесу. Як показує практика, успішна діяльність інститутів соціального партнерства значною мірою сприяє розвитку різних видів бізнесу. Таким чином, соціальне партнерство можна вважати ефективним механізмом розвитку малого підприємництва в Україні та провідним елементом у зміцненні економіки.

Опис

Ключові слова

соціальне партнерство, малий бізнес, соціальний діалог, мале підприємство, найманий робітник, роботодавець, держава.

Бібліографічний опис