Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/245
Назва: THE CONCEPT OF MARKETING 3.0 IN HOSPITALITY AND TOURISM
Автори: М'ясоїд, Галина Іванівна; Miasoid, Galyna Ivanivna
Ключові слова: Marketing 3.0, hospitality, tourism, technological revolution
Дата публікації: 21-вер-2017
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Miasoid, G.I. The Concept of Marketing 3.0 in Hospitality and Tourism, In АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ РЕСТОРАННОГО, ГОТЕЛЬНОГО ТА ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ СВІТОВОЇ ІНТЕГРАЦІЇ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, Conf. proceedings
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/245
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародного туризму та мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Miasoid_21 Sept 2017.pdfConference abstract136.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.