Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 21.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017ОСНОВНІ НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ВИДІВ МАРКЕТИНГОВИХ АКТИВІВ ПІДПРИЄМСТВАКрасовська, Олена Юріївна
2017СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ АКТИВІВ ПІДПРИЄМСТВАКрасовська, Олена Юріївна
2015Институциональный подход в контексте реформирования сферы спорта в УкраинеКрасовська, Олена Юріївна; Кошовий, Олександр Георгійович
2014Маркетингові дослідження як інструмент розробки концепції нового підприємства ресторанного бізнесуКрасовська, Олена Юріївна; Карпова, Нина Анатоліївна; Троян, Іванна Генадіївна
2015ИНСТИТУЦИОНАЛЬНАЯ ОСНОВА МАРКЕТИНГОВОЙ КОНЦЕПЦИИ УПРАВЛЕНИЯ СПОРТОМ В УКРАИНЕКрасовська, Олена Юріївна; Кошовий, Олександр Георгійович
2015АНАЛІЗ ІНСТИТУЦІОНАЛЬНИХ ВІДНОСИН В СИСТЕМІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИКрасовська, Олена Юріївна; Потій, Олександр Володимирович
2016Institutional Sport Reform in the Context of Enhancing Investment Attractiveness of Ukraine's Sports SectorКрасовська, Олена Юріївна; Кошовий, Олександр Георгійович
2016Quality Assurance as the Driver of Institutional Transformation of Higher Education in UkraineКрасовська, Олена Юріївна
2012МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ СВІТОВОГО РИНКУ ВИЩОЇ ОСВІТИКрасовська, Олена Юріївна
2013ГЛОБАЛЬНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕКрасовська, Олена Юріївна