Управління інноваційною маркетинговою діяльністю підприємств.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

У статті розглянуто специфіку маркетингу інновацій та підходи до організації маркетингової інноваційної діяльності підприємства. Визначено особливості стратегічного і тактичного планування маркетингової інноваційної діяльності. Подано систему основних груп показників результативності інноваційної діяльності підприємств. Розкрито специфіку комерційного і некомерційного маркетингу інновацій, які взаємно доповнюють один одного та формують основу конкурентоспроможності підприємства в сучасних ринкових умовах. Запропоновано підходи до управління маркетинговою інноваційною діяльністю підприємств.

Опис

У загальному вигляді та її зв’язок із важливими науковими чи практичними завданнями. Управління інноваційною діяльністю компанії в сучасних умовах господарювання потребує формування інноваційної маркетингової стратегії. Це пов’язано з тим, що значна частина помилок при виведенні на ринок інноваційного товару пов’язана з маркетинговою складовою або недоліками у сфері маркетингової діяльності.

Ключові слова

інноваційна маркетингова діяльність, маркетинг інновацій, управління маркетинговою інноваційною діяльністю підприємств.

Бібліографічний опис