Формування попиту на майонез за результатами дослідження його якості та асортименту

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020-01-24

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження споживних властивостей й класифікації майонезу. Проаналізовано харчову цінність майонезу, наведено характеристику сировини для виробництва майонезу, виділено питання формування якості в процесі виробництва майонезу. Вивчено класифікацію майонезу й вимоги до якості, а також до упакування, маркування та зберігання майонезу. Наведено порівняльну характеристику якості досліджуваного майонезу різних виробників. Досліджено структуру асортименту майонезу та майонезних соусів, що реалізуються в супермаркеті ТОВ «АТБ-маркет». Проведено оцінку конкурентоспроможності майонезу. Розглянуто шляхи підвищення ефективності комерційних операцій у ТОВ «АТБ-маркет». Досліджено споживчі переваги на ринку майонезу та його розвиток

Опис

Ключові слова

асортимент, якість, дослідження, майонез, попит

Бібліографічний опис

Зібрання