Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2796
Назва: Організація просування на ринку непродовольчих товарів в онлайн форматі
Інші назви: Organization of promotion on the market of non-food products in online format
Автори: Ілієва, Валерія Михайлівна
Ключові слова: організаціяпросування
непродовольчі товари
онлайн формат
ринок
якість
асортимент
Дата публікації: 24-січ-2020
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто теоретичні аспекти просування на ринку непродовольчих товарів. Проаналізовано розвиток і особливості непродовольчими товарами. Наведено показники якості та асортименту окремих непродовольчих товарів, що реалізуються в онлайн форматі. Досліджено структуру асортименту та якості непродовольчих товарів в онлайн форматі. Наведено порівняльну характеристику якості непродовольчих товарів різних закордонних виробників. Розглянуто організаційно-економічні характеристики компанії KASTA. Досліджено асортимент та якість товарів, що реалізуються в онлайн форматі компанією KASTA. Проаналізовано особливості просування товарів компанії KASTA. Було представлено шляхи удосконалення маркетингової діяльності компанії в онлайн форматі як засіб збільшення продажів. Також були запропоновані пропозиції щодо формування позитивного іміджу компанії та підвищення лояльності покупців до компанії KASTA.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2796
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ілієва_Валерія_ПТБ-18вм.pdf456.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.