Організація просування на ринку непродовольчих товарів в онлайн форматі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020-01-24

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі розглянуто теоретичні аспекти просування на ринку непродовольчих товарів. Проаналізовано розвиток і особливості непродовольчими товарами. Наведено показники якості та асортименту окремих непродовольчих товарів, що реалізуються в онлайн форматі. Досліджено структуру асортименту та якості непродовольчих товарів в онлайн форматі. Наведено порівняльну характеристику якості непродовольчих товарів різних закордонних виробників. Розглянуто організаційно-економічні характеристики компанії KASTA. Досліджено асортимент та якість товарів, що реалізуються в онлайн форматі компанією KASTA. Проаналізовано особливості просування товарів компанії KASTA. Було представлено шляхи удосконалення маркетингової діяльності компанії в онлайн форматі як засіб збільшення продажів. Також були запропоновані пропозиції щодо формування позитивного іміджу компанії та підвищення лояльності покупців до компанії KASTA.

Опис

Ключові слова

організаціяпросування, непродовольчі товари, онлайн формат, ринок, якість, асортимент

Бібліографічний опис

Зібрання