Організація торгівлі маргарином за дослідженням споживних властивостей і оцінкою якості

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020-01-24

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі розглянуті теоретичні основи формування асортименту та якості маргаринової продукції, а саме: хімічний склад та харчова цінність маргаринової продукції; чинники, що формують асортимент і якість маргаринової продукції класифікацію, характеристику асортименту та вимоги до якості маргаринової продукції. Проведено аналіз якості та асортименту маргарину, що реалізується на ринку м. Дніпро. Перевірено якість досліджуваних зразків маргарину. Проаналізовано структуру торговельного асортименту маргаринової продукції, що реалізується у ТОВ «АТБ-маркет». Розглянуто організацію роздрібної торгівлі маргариновою продукцією в мережі у ТОВ «АТБ-маркет». Вивчено правила торгівлі маргариновою продукцією. Обгрунтовано організацію роботи гастрономічного відділу супермаркету «АТБ-маркет».

Опис

Ключові слова

оцінка, якість, споживні властивості, маргаринова продукція, організація

Бібліографічний опис

Зібрання