Диверсифікація діяльності підприємства на ринку послуг автосервісу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020-01-24

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі розглянуто стан та тенденції розвитку ринку автосервісу та вивчено класифікацію послуг автосервісу. Представлена техніко-економічна характеристика підприємства автосервісу СТО «ЛЮКС». Проведено аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища малого підприємства автосервісу СТО «ЛЮКС». Проведено SWOT-аналіз діяльності малого підприємства СТО «ЛЮКС». Наведено бізнес-план впровадження стратегії диверсифікації СТО «ЛЮКС» та проаналізовано варіанти стратегій та їх прибутковість.

Опис

Ключові слова

SWOT-аналіз, автосервіс, аналіз, класифікація, диверсифікація

Бібліографічний опис

Зібрання