Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2821
Назва: Організація продажів солодких газованих напоїв з використанням методу мерчандайзингу
Інші назви: Sales organization in the liquor market with vikoristan method of merchandising
Автори: Корнієнко, Єгор Володимирович
Ключові слова: мерчандайзинг
«Coca-cola»
асортимент
солодко газованої вода
Дата публікації: 24-січ-2020
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти збільшення споживчого попиту на солодку газовану воду. Розглянуто стан ринку солодкої газованої води в Україні. Систематизовано властивості, які характеризують якість солодко газованої води. Запропонована трьох бальна оцінка якості товарів. Проведено порівняльну оцінку якості солодко газованої води. Проведено аналіз асортименту солодко газованої води. Розглянуто вплив мерчандайзингові стратегії на споживчий попит. Запропоновано розширення асортименту товару, добавлення додаткових місць продажу і додавання у інтер’єр магазину рекламної продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2821
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Корнієнко Є.В_ПТБ 18 вм.pdf93.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.