Оцінка якості чаю та вдосконалення системи мерчандайзингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020-01-24

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти системи мерчандайзингу на торговельному підприємстві, надана характеристика сучасного етапу розвитку мерчандайзингу у роздрібній торгівлі, проаналізовано поведінку споживачів та визначено особливості візуального мерчандайзингу в магазині. Проведено дослідження якості та асортименту зеленого байхового чаю, в результаті чого виявлено найбільш якісну та споживану продукцію. Проаналізовано ефективність використання торгової площі групами товарів, які реалізуються в магазині. Визначено споживчі переваги щодо чаю. Запропоновано систему заходів щодо удосконалення системи мерчандайзингу в магазині та підтверджена їх ефективність.

Опис

Ключові слова

ефективність використання торгової площі, торговельне підприємництво, споживчі переваги, чай

Бібліографічний опис

Зібрання