Впровадження CRM-системи для підвищення ефективності діяльності підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020-01-24

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У першому розділі розглянуто теоретичні аспекти впровадження CRM-системи на підприємстві, наведено сутність, класифікаціюСRM-систем та її концепціюз позиції бізнес-стратегія підприємства. Другий розділ містить результати дослідження підприємства. У ній наводиться загальна характеристика підприємства, умови функціонування, його організаційна структура, а також передумови до автоматизації бизнес-процесівпідприємства. У третьому розділі наводиться пошук оптимального програмного продукту CRM-системи для підприємства з метою його впровадження в управління взаємовідносинами з клієнтами та оптимізації діяльності відділу продажів шляхом організації бази даних.

Опис

Ключові слова

підвищення ефективності, управління, CRM-системи, діяльність підприємства

Бібліографічний опис

Зібрання