Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2898
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАгіляр Туклер, В.В.-
dc.date.accessioned2020-04-05T10:12:14Z-
dc.date.available2020-04-05T10:12:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.other10.32342/2522-4115-2017-0-13-80-85-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2898-
dc.descriptionНа сучасному етапі розвитку суспільства актуальним залишається питання розвитку ігрової діяльності дітей. Зміцнюються тенденції організації освітнього процесу в дошкільних закладах на засадах пріоритету навчально-пізнавальної спрямованості. На сьогодні побутує думка, що ігрова діяльність втрачає свою актуальність, адже діти старшого дошкільного віку переважну частину часу проводять за навчальною діяльністю, орієнтованою на розвиток логіко-математичного мислення, навчання технічних навичок читання та письма. Увага батьків переважно спрямована на підготовку дітей до оволодіння соціальним статусом школяра, їхній готовності до школи. Як наслідок, батьки переобтяжують дітей інтелектуальними видами діяльності, ігноруючи їхню потребу в грі, волевиявленні, самовираженні. В результаті у дітей виникають ускладнення у розвитку та прояві базових якостей, зокрема самостійності та ініціативності, прийнятті рішень без допомоги дорослого, впевненості у власних силах, знижується мотивація та інтерес до навчання. З метою перевірки стану розвитку сюжетно-рольової гри старших дошкільників та вияву в ній базових якостей особистості (зокрема ініціативності) нами було проведено опитування батьків дітей старшого дошкільного віку та проаналізовано його результати.uk_UA
dc.description.abstractУ статті подано результати опитування батьків дітей дошкільного віку, що висвітлюють сучасний стан розвитку ігрової діяльності в умовах сімейного осередку. Проаналізовано вміння дітей спілкуватися, спрямованість сімейного виховання на інтелектуальний розвиток дитини, здатність дитини проявляти ініціативність у грі, вибірку сучасних ігрових сюжетів. Автор підводить до думки, що сюжетно-рольова гра витісняється з життя дітей навчальною діяльністю, контрольованою дорослим. Це призводить до зниження рівня ініціативності – однієї з базових якостей особистості.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУніверситет імені Альфреда Нобеляuk_UA
dc.relation.ispartofseries1;(13)-
dc.subjectбазові якості, виховання, ініціативність, сім’я, сюжетно-рольова граuk_UA
dc.titleВиховання ініціативності дітей у ігровій діяльності: сучасний станuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. ​Серія «Педагогіка і Психологія»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf323.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.