Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2905
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлійник, І.В.-
dc.date.accessioned2020-04-05T10:27:26Z-
dc.date.available2020-04-05T10:27:26Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.other10.32342/2522-4115-2017-0-13-118-125-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2905-
dc.descriptionУ сучасному соціумі відбувається значна кількість соціально-економічних змін, що впливають на виконання особистістю своєї професійної діяльності та на ставлення до неї. Відомо, що саме емоційна складова життєдіяльності особистості значною мірою визначає сприйняття себе і оточення як позитивного чи негативного, забезпечує відчуття безпеки та дозволяє розкрити всі свої ресурси, а отже, підвищити якість життя в цілому. Будь-яка професія має свої складні сторони, комплекси психотравмуючих факторів, що впливають на життя людей. Особливо сильні негативні ураження особистості притаманні числу професій системи «людина-людина». Не виключенням є і професія педагога. Професійна деформація особистості – це об’єктивне явище, негативні наслідки якого можуть бути еліміновані тільки за допомогою інших, непрофесійних факторів (соціалізації, виховання тощо). Це процес і результат впливу суб’єктних якостей людини, сформованих відповідно до специфіки певного виду професійної діяьності, на особистісні властивості цілісної індивідуальності працівника [3]. Професія педагога є однією з найбільш соціально значущих. Цей постулат ґрунтується на тому факті, що даний вид діяльності пов’язаний з формуванням суспільної свідомості, культурного надбання та потреб людей. З давніх-давен в руках педагога – доля поколінь, майбутнє людського суспільства.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена результатам порівняльного аналізу термінологічного апарату, що використовується для позначення феномену «вигорання». Визначено специфіку педагогічної діяльності, фактори, причини та симптоми виникнення даного явища. Окреслено основні напрями профілактики професійного вигорання фахівців педагогічної сфери. Проаналізовано основні властивості конструкту «професійне вигорання» як специфічного різновиду професійних деструкцій. Акцентовано на необхідності дослідження динаміки структури професійного вигорання у процесі професіоналізації особистості.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУніверситет імені Альфреда Нобеляuk_UA
dc.relation.ispartofseries1;(13)-
dc.subjectпедагог, професійне вигорання, емоційне вигорання, професійні деструкції, профілактика синдрому вигорання.uk_UA
dc.titleПричини виникнення та профілактика синдрому професійного вигорання у педагогівuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. ​Серія «Педагогіка і Психологія»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf367.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.