Розробка та шляхи реалізації міжнародного інвестиційного проекту надання консалтингових послуг у Франції

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

Актуальність теми. Приймаючи рішення про вкладення капіталу в міжнародний інвестиційний проект, інвестор звертає увагу на низку факторів, що формують інвестиційний клімат країни-реципієнта, як-то політичні, соціальні, економічні, інфраструктурні тощо. Інвестор аналізує співвідношення можливих прибутків та потенційних ризиків та робить вибір на користь того чи іншого проекту, що має найвигідніші умови для інвестування. В економічній практиці міжнародного інвестування існують численні методики та критерії, за допомогою яких інвестор намагається оцінити інвестиційну привабливість країни чи конкретного інвестиційного проекту. Значна кількість досліджень присвячена й з’ясуванню інвестиційного клімату в країні. Серед останніх публікацій можна виділити праці А.М. Бандурки та О.В. Носової, О.В. Гаврилюка, Т.Г. Кубаха, Г.І. Фролової, В.Я. Швеця, В. Шпильової та ін. Разом з тим особливий інтерес сьогодні викликають дослідження інвестиційного клімату в інших країнах, зокрема найбільш розвинених економіках Європейського Союзу. З одного боку, вивчення цього питання може дати корисну інформацію для визначення шляхів поліпшення інвестиційного клімату у нашій країні, а з іншого – може послужити підґрунтям для прийняття рішення про закордонне інвестування українським бізнесом. Метою даної роботи є розробка та визначення шляхів реалізації міжнародного інвестиційного проекту щодо надання консалтингових послуг у Франції. Для досягнення мети в роботі поставлено наступні завдання: – надати загальну характеристику розвитку економіки Франції; – дослідити структурні зміни в економіці країни за останні роки; – вивчити ринок послуг Франції; – надати аналіз експортно-імпортної діяльності Франції за останні роки; – визначити основні напрямки прямого іноземного інвестування у Францію; – оцінити інвестиційну привабливість країни для іноземних інвесторів; – дослідити конкурентне середовище Франції у сфері реалізації інвестиційного проекту; – обґрунтувати міжнародний інвестиційний проект щодо надання консалтингових послуг у Франції; – оцінитиінвестиційну привабливість проекту для українського інвестора. Об’єктом дослідження є інвестиційний клімат та конкуренте середовище Франції у сфері надання послуг. Економіка Франціїє ключовою економікою Європейського Союзу. Економічне і політичне значення Франції зросло після позитивних результатів референдуму про вихід Великобританії з ЄС, так званого Brexit. Предметом дослідженняє міжнародний інвестиційний проект надання консалтингових послуг. Сьогодні послуги стали головною рушійною силою економіки та основним фактором зростання продуктивності, сфера послуг розглядається як основа економічного зростання та збільшення зайнятості. У Франції сектор послуг сягає близько 60% ВВП, а аналіз внутрішньої структури сектору послуг показує, що активніше розвиваються не традиційні галузі типу готельного й ресторанного бізнесу, а такі, як фінансові послуги, професійне навчання, дизайн, освіта, охорона здоров'я, соціальне забезпечення.Ефективне надання послуг не тільки вигідне споживачам, а й сприяє підвищенню загальних економічних показників. Процеси глобалізації впливають на світову галузь консалтингових послуг. Сьогодні притаманні такі тенденції розвитку у міжнародній консалтинговій галузі як очікування зростання доходів від консалтингової галузі в Європі, зростання попиту на консалтинг у сфері стратегічного планування, консолідація ринку. Методи дослідження.Теоретичною основою проведеного дослідження є наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених, які присвячені проблемам розробки та реалізації міжнародного інвестиційного проекту. Методологічною основою дослідження є загальнонаукові методи пізнання економічних та соціально-психологічних явищ, зокрема, методи експертних оцінок, аналізу та синтезу. Практична значущістьроботи полягає у розробці міжнародного інвестиційного проекту надання консалтингових послуг, який може бути реалізований у Франції. Інформаційною базою стали статистичні матеріали, дані консалтингових компаній, дані Інтерет-ресурсів та періодичної преси. Робота складається з вступу, трьох розділів, дев’яти підрозділів, висновків, списку використаної літератури та додатків.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Піскун О.Г. Розробка та шляхи реалізації міжнародного інвестиційного проекту надання консалтингових послуг у Франції

Зібрання