Створення інформаційно-аналітичної системи прогнозування продажів на підприємстві

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

У роботі розгянуто теоретичні і практичні аспекти аналітики і прогнозування продажів на підприємстві. Розроблена модель аналізу та прогнозу продажів для ТОВ «НПП-МАШПРОМ». Проведено дослідження кількості продажів та стабільності попиту на товари, в результаті чого виявлено найбільш популярні товари.

Опис

In this work theoretical and practical aspects of analytics and sales forecasting at the enterprise are explained. The model of the analysis and the forecast of sales for TOV «NPP-MASHPROM» is developed. A study of the number of sales and stability of demand for goods, resulting in the most popular products.

Ключові слова

продажі, аналітика, інформаційна система, прогнозування, sales, analytics, information system, forecasting

Бібліографічний опис

Козлов Ю.І. Створення інформаційно-аналітичної системи прогнозування продажів на підприємстві. - Університет імені Альфреда Нобеля, 2020. - 79 с.