Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3330
Назва: Розробка маркетингової стратегії підприємства на ринку ювелірних виробів
Автори: Мирошник, Євгенія Володимирівна
Дата публікації: 2021
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3330
Розташовується у зібраннях:2020-2021 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мирошник Є.В. - Кваліфікаційна робота.pdf2.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.