Психолого-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

Кваліфікаційна робота присвячена проблемі формування професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти. Перший розділ присвячено теоретико-методологічному аналізу професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти; охарактеризовано сутність професійної компетентності фахівців як результат психолого-педагогічної проблеми; розкрито структуру професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти у контексті психологічних особливостей професійної діяльності. У другому розділі обґрунтовано процес організації емпіричного дослідження компетентності майбутніх керівників закладів освіти; охарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти; подано процедуру проведення констатувального етапу експерименту; розкрито сутність моделі формування професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти. У третьому розділі розкрито експериментальну перевірку сформованості професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти; обґрунтовано організацію та проведення формувального етапу експерименту; проаналізовано динаміку рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти

Опис

Qualification work is devoted to the problem of formation of professional competence of future heads of educational institutions. The first section is devoted to the theoretical and methodological analysis of professional competence of future heads of educational institutions; the essence of professional competence of specialists as a result of psychological and pedagogical problem is characterized; the structure of professional competence of future heads of educational institutions in the context of psychological features of professional activity is revealed. The second section substantiates the process of organizing an empirical study of the competence of future heads of educational institutions; criteria, indicators and levels of formation of professional competence of future heads of educational institutions are characterized; the procedure for conducting the ascertaining stage of the experiment is given; the essence of the model of formation of professional competence of future heads of educational institutions is revealed. The third section reveals an experimental test of the formation of professional competence of future heads of educational institutions; substantiated the organization and conduct of the formative stage of the experiment; the dynamics of the levels of formation of professional competence of rature heads of educational institutions is analyzed

Ключові слова

компетентність, професійна компетентність, заклад вищої освіти, управлінська діяльність, керівник закладу вищої освіти, формування, психолого-педагогічні умови, competence, professional competence, institution of higher education, managerial activity, head of institution of higher education, formation, psychological and pedagogical conditions

Бібліографічний опис

Зібрання