денна форма навчання

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 19 з 19
  • Документ
    Модель соціальної політики: український і зарубіжний досвід
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шеремет, Тетяна Павлівна
    У роботі аналізується модель соціальної політики: український і зарубіжний досвід. Аналіз полягає у вивченні основ соціальної політики, розгляді моделі держаної соціальної політики, визначенні принципів формування соціальної політики. Під час написання були кваліфікованої роботи були розглянуті моделі соціальної політики країн Європейського Союзу, виявлені особливості моделей здійснення соціальної політики в країнах різного ступеня розвитку та проаналізовані здійснення соціальної політики України. Проаналізовані та визначені проблеми, перспективи реалізації соціальної політики України з врахуванням зарубіжного досвіду. Розглянуто світовий досвід моделей соціальної політики та їх можливість використання в Україні. Інтерпретація отриманих результатів дозволила надати рекомендації щодо тенденції формування, реалізації та розвитку соціальної політики в Україні; розглянуто перспективи реформування соціальної політики України
  • Документ
    Обливості ціннісно-смислової сфери підлітків з повних та неповних сімей
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шахрай, Віктор Васильович
    В роботі аналізується поняття ціннісно-смислової сфери та особливості її формування у підлітковому віці. Доведено, що підлітки з повних сімей мають більш високі показники осмисленості та задоволеності власним життям, аніж підлітки з неповних сімей; а також те, що у підлітків з неповних сімей така цінність як «впевненість у собі», має вищу значущість на відміну від підлітків з повних сімей. Виокремлено, що серед провідних особистісних властивостей підлітків з повних сімей поряд із вдячністю, надією, почуттям гумору та доброзичливістю знаходиться доброта, а у підлітків з неповних сімей - самоконтроль. Визначені основні напрямки роботи соціального працівника з підлітками із неповних сімей
  • Документ
    Проблеми стресу та стресостійкості у студентської молоді
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шаповал, Віталій Віталійович
    Кваліфікаційна робота присвячена теоретичному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню проблемі стресу та стресостійкості у студентської молоді. Зроблені висновки щодо проблеми стресу та стресостійкості у студентської молоді. Практична значущість роботи полягає у тому, що отримані результати мажуть бути використані в процесі діяльності практичних психологів та при розробці практичних рекомендацій щодо зниження рівня стресу та стресостійкості студентів під час навчання
  • Документ
    Організаційні основи соціально-педагогічної профілактики жорстокого ставлення до дітей у сім’ї
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Хеліфі, Карина Вадимівна
    У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичне дослідження проблеми соціально-педагогічної профілактики жорстокого ставлення до дітей у сім’ї, визначено основні передумови та генезис явища жорстокого ставлення до дітей у сім'ї у процесі генезису. Обґрунтовано соціально-педагогічний аспект проблеми профілактики ж жорстокого ставлення до дітей у сім'ї. Розроблено програму соціально-педагогічної профілактики жорстокого ставлення до дітей у сім'ї та обґрунтовано науково-технологічне забезпечення її дії. Здійснено експериментальну перевірку розробленої програми і проаналізовано результати дослідження щодо перевірки її ефективності
  • Документ
    Кадрове забезпечення діяльності сучасних виконавчих органів місцевого самоврядування в Україні
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Сапожников, Станіслав Володимирович
    У роботі визначено актуальні проблеми, потреби та концептуальні засади забезпечення формування кадрового потенціалу місцевого самоврядування в Україні, перспективи впровадження в цих органах кадрового консалтингу; сформульовано відповідні пропозиції і рекомендації для органів державної влади та місцевого самоврядування щодо моделювання системи пошуку та добору кадрів у виконавчі органи місцевого самоврядування. Результати кваліфікаційної роботи магістра можуть бути використані у роботі Дніпровської міської ради та інших виконавчих органів місцевого самоврядування України
  • Документ
    Формування резилієнсу у дітей внутрішньо переміщених осіб, які постраждали внаслідок військових конфліктів
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Сало, Алла Святославівна
    У науковій роботі проаналізовано та теоретично обґрунтовано основні підходи та фактори дослідження понять стресостійкість, життєстійкість, резилієнс у науковій теорії; охарактеризовано основоположні проблеми дітей внутрішньо переміщених осіб, спричинені посттравматичним стресом розладом; окреслено основні аспекти соціальної роботи з дітьми внутрішньо переміщених осіб; укладено методичні рекомендації щодо налагодження соціальної роботи з формування пенсу у дітей внутрішньо переміщених осіб. Практичне значення наукового дослідження полягає у розробці тренінгової програми та укладенні методичних рекомендацій щодо налагодження соціальної роботи з формування резилієнсу у дітей внутрішньо переміщених осіб. Результати дослідження можуть бути використані студентами, викладачами, спеціалістами їв соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, соціальними педагогами та працівниками для підвищення ефективності процесу формування резилієнсу у дітей ВПО
  • Документ
    Формування соціально-реабілітаційної компетентності у майбутніх соціальних працівників
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Олійник, Ірина Вікторівна
    У кваліфікаційному дослідженні розроблено і науково обґрунтовано основні положення концепції формування у майбутніх соціальних працівників соціально- реабілітаційної компетентності, що передбачає формування системи відповідних тань, оцінок, поглядів; власної особистості як майбутнього професіонала; розуміння і тлумачення сутності реабілітаційного процесу як відновлення гармонії між особистістю та навколишнім середовищем; формування умінь організовувати реабілітаційне середовище. Концептуальні підходи експериментального дослідження реалізовані внаслідок упровадження моделі формування у майбутніх соціальних працівників соціально-реабілітаційної компетентності, що передбачає структурування - навчальних дисциплін, посилення практичної складової фахової підготовки. Для перевірки ефективності моделі формування у майбутніх соціальних працівників соціально-реабілітаційної компетентності конкретизовано критерії (ціннісно-змістовий, когнітивний, процесуальний), обрано показники, що відображають змістове наповнення кожного з цих критеріїв. Розроблено методичні засади успішного формування у майбутніх соціальних працівників соціально-реабілітаційної компетентності, що охоплюють змістове наповнення експериментальних дисциплін, добір інноваційних форм і методів у поєднанні з традиційними, визначення педагогічних умов формування у майбутніх соціальних працівників соціально-реабілітаційної компетентності.
  • Документ
    Психологічні засади ресоціалізації умовно засуджених підлітків
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Олексіна, Анастасія Ігорівна
    Кваліфікаційна робота присвячена психологічним засадам ресоціалізації умовно засуджених підлітків. Зроблені висновки щодо ресоціалізації умовно засуджених підлітків та встановленні кореляційного зв'язку між емоційними бар'єрами. Практична значущість роботи полягає у використанні пенітенціарним персоналом розроблених практичних рекомендацій щодо психологічного супроводу процесу ресоціалізації умовно засуджених підлітків для організації та проведення психодіагностичної, психокорекційної, психопрофілактичної та виховної роботи серед даної групи умовно засуджених. Результати дослідження можуть бути використані в підготовці та підвищенні кваліфікації працівників пенітенціарних закладів
  • Документ
    Духовні цінності студентської молоді в сучасному українському суспільстві
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Місюра, Дар'я Павлівна
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі соціологічної концептуалізації феномену духовних цінностей студентської молоді в умовах сучасного українського соціуму. Перший розділ присвячено вивченню теоретико-методологічних засад дослідження духовних цінностей; розкрито сутність поняття «цінності» та їх класифікацію в соціогуманітарних науках; розкрито духовні цінності у ціннісній системі сучасного українського суспільства; обґрунтовано духовно- ціннісний вимір духовних цінностей і сучасного українського студентства. У другому розділі охарактеризовано результати соціологічного дослідження щодо визначення ціннісних пріоритетів студентської молоді на базі ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля»; розглянуто духовні цінності в ціннісній системі та у світоглядних орієнтаціях студентства
  • Документ
    Первинна економічна соціалізація дітей 5 - 6 річного віку у дошкільних закладах освіти
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Макара, Дмитро Романович
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі первинної економічної соціалізації дітей 5-6-річного віку у дошкільних закладах освіти. Перший розділ присвячено вивченню теоретичних аспектів первинної економічної соціалізації дітей 5-6-річного віку, розкриттю проблеми первинної економічної соціалізація дітей 5-6-ти років як соціально-педагогічної проблеми; характеристиці особливостей первинної економічної соціалізації особистості в дошкільному дитинстві; теоретичному обґрунтуванню соціально-педагогічних умов первинної економічної соціалізації дітей 5-6-ти років у закладах дошкільної освіти. У другому розділі розкрито особливості організації дослідно-експериментальної роботи з первинної економічної соціалізації дітей 5-6-річного віку в закладах дошкільної освіти; охарактеризовано процес діагностики первинної економічної соціалізації дітей 5- 6-ти років у закладах дошкільної освіти; обґрунтовано реалізацію умов ефективної первинної економічної соціалізації дітей 5-6-ти років у закладах дошкільної освіти; подаються результати дослідно-експериментальної роботи.
  • Документ
    Удосконалення державного регулювання соціального обслуговування населення (на прикладі Дніпропетровської області)
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Лещенко, Євгеній Станіславович
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі удосконаленню державного регулювання соціального обслуговування населення (на прикладі Дніпропетровської області). Перший розділ присвячено вивченню теоретичних підходів до соціального обслуговування окремих категорій громадян; розкрито поняття, сутність та види соціального обслуговування; охарактеризовано сучасну систему соціального обслуговування України. У другому розділі охарактеризовано організаційно-правові аспекти діяльності установ системи соціального захисту населення; розкрито порядок організації та надання соціальних послуг; подано особливості стандартизації надання соціальних послуг; обґрунтовано сучасний стан розвитку надання паліативного догляду в контексті діяльності територіальних центрів. У третьому розділі розкрито особливості надання послуг паліативного догляду невиліковно хворим підопічним комунальної установи «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради
  • Документ
    Чинники професійного успіху молодих фахівців у сучасному українському суспільстві
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Лебідь, Ольга Валеріївна
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі професійного успіху молодих фахівців у сучасному українському суспільстві Перший розділ присвячено теоретико-методологічним основам аналізу професійного успіху молодого фахівця; проаналізовано сутність та теоретичні основи професійного успіху; характеристиці молодого фахівця як суб’єкту досягнення професійного успіху. У другому розділі охарактеризовано професійних успіх молодого фахівця в сучасному українському суспільстві; обґрунтовано соціальний вимір професійного успіху молодого фахівця; розкрито сутність індивідуального виміру професійного успіху молодого фахівця у сучасному українському суспільстві; розкрито основні механізми досягнення професійного успіху молодими фахівцями в сучасному українському суспільстві. У третьому розділі розкрито основні детермінанти досягнення професійного успіху молодими фахівцями в сучасному українському суспільстві; розкрито сутність сучасного соціуму як середовища формування молодого фахівця та його професійного успіху; обґрунтовано фактори мезорівня у досягненні професійного успіху молодими фахівцями; розкрито вплив мікрофакторів на професійний успіх молодого фахівця
  • Документ
    Соціально-педагогічна діяльність з формування здорового способу життя студентів закладів вищої освіти
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Кріжньова, Софія Русланівна
    У роботі проведений теоретичний аналіз змісту й сутності здорового способу життя студентів, факторів його формування у закладах вищої освіти. Схарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості здорового способу життя студентів закладів вищої освіти; визначено специфіку та розкрито зміст соціально-педагогічного супроводу цього процесу. Представлено результати емпіричного дослідження ефективності запропонованих заходів із формування здорового способу життя студентів, що концентрувалися на діяльності проблемної групи. На підставі якісного, кількісного й статистичного аналізу підтверджено доцільність запропонованих засобів. Надано рекомендації щодо формування здорового способу життя молоді
  • Документ
    Вплив специфіки дитячо-батьківських відносин на вирішення конфліктів у середньому підлітковому віці
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Зубов, Ігор Вячеславович
    У роботі аналізується проблема вирішення конфліктів у середньому підлітковому віці під впливом дитячо-батьківських відносин. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження конфліктів у середньо-підлітковому віці, адекватних меті дослідження, проаналізовано вплив дитячо-батьківських відносин на вирішення конфліктів у середньому підлітковому віці
  • Документ
    Соціально-педагогічна корекція ейджизму студентської молоді в освітньо-культурному середовищі ЗВО
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Горобець, Алім Олексійович
    Кваліфікаційну роботу присвячено проблемі соціально-педагогічної корекції ейджизму студентської молоді в освітньо-культурному середовищі закладу вищої освіти. У роботі визначено специфічні психологічні та соціальні особливості студентської молоді, зокрема в умовах інформаційного суспільства, що зумовлено тим, що саме студенти є найактивнішими та прогресивними споживачами інтернет- простору, які швидко реагують, пристосовуються до інноваційних змін, а потім генерують і транслюють інновації в сучасному соціокультурному просторі, що посилює їхню силу, значущість та цінність у культурі оновленого суспільства. У кваліфікаційній роботі розкрито стан розробленості проблеми, визначено базове поняття дослідження „ейджизм студентської молоді” як латентну форму негативного стереотипу здобувачів вищої освіти 18-25 років до представників похилого віку, що виявляється у внутрішньоособистісних та міжособистісних взаєминах. Проаналізовано чинники, що впливають на соціалізацію студентської молоді в оновлених умовах інформаційної доби. На основі психовікових особливостей студентської молоді та специфіки соціально-педагогічної корекції обґрунтовано та виокремлено критерії, показники та рівні
  • Документ
    Соціально-психологічні чинники мінімізації конфліктів у трудовому колективі
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Вошколуп, Ганна Юріївна
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі формуванн конфліктологічної компетентності як ключового чинника мінімізації конфлікті у трудовому колективі. Перший розділ присвячено проблемі конфліктів, формується поняттю конфлікту, визначається трудовий конфлікт як вид конфлікту, що виникає мій працівниками у трудовому колективі, виявляються чинники його виникнення ] даному середовищі, досліджуються питання формування конфліктологічно компетентності з метою мінімізації і вирішення конфліктів у середовищ професійної діяльності фахівців. У другому розділі визначено загальні методологічні засади та підібране комплекс методик, адекватних меті дослідження, які дозволяють оцінити кожен з чотирьох сформованих компонентів конфліктологічної компетентності: мотиваційний, когнітивний, управлінський та соціальний. Продіагностовано та проаналізовано фахівців на предмет формування рівня конфліктологічної компетентності у розрізі чотирьох компонентів за обраними методиками, сформовані відповідні висновки. У третьому розділі наголошено на важливості подальшого формування конфліктологічної компетентності у фахівців, розроблено та обгрунтовано авторський тренінг для формування конфліктологічних навичок управління конфліктами, здійснено повторну перевірку фахівців та відповідне порівняння результатів дослідження. Виявлено покрашення рівня сформованості конфліктологічної компетентності фахівців після проведеного тренінгу.
  • Документ
    Соціально-психологічні фактори готовності психологів-старшокласників працювати за фахом
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Булгак, Микола Володимирович
    В роботі аналізується особливості професійного становлення практичного психолога, формування професійної ідентичності та професійно-важливих якостей. Доведено, що студенти-психологи з високим рівнем готовності працювати за фахом мають більш високі показники особистісної зрілості, зокрема таких її складових як відповідальність, децентрація, глибинність переживань, толерантність, автономність, контактність, синергічність, мають менш значущий мотив визнання, ціннісну та інформаційну регуляцію професійної діяльності порівняно із студентами з низьким рівнем готовності, а також більш схильні до професійної реалізації в межах відносин типу «людина- людина». Виокремлено, що найбільш значущими факторами, що зумовлюють готовність психологів-старшокурсників працювати за фахом є наявність високого рівня розвитку таких складових особистісної зрілості як децентрація і самоприйняття, низький рівень прояву таких джерел інтолерантності до невизначеності як нерозв’язність та важкість проблем
  • Документ
    Особливості впливу статевих і особистісних характеристик на переживання стану самотності у студентському віці
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Бичко, Ганна Григорівна
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження особливості впливу статевих і особистісних характеристик на переживання стану самотності у студентському віці. Зроблені висновки щодо особливостей впливу статевих і особистісних характеристик на переживання стану самотності у студентському віці. Практична значущість роботи полягає у тому, що результати дослідження можуть бути використані соціальним працівником при розробці конкретних практичних рекомендацій та методів подолання самотності, у соціально- психологічному консультуванні, а також можуть бути корисні у практиці психопрофілактики
  • Документ
    Інтернет як субпростір суспільства: структури та процеси
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Бердник, Олена Сергіївна
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі концептуалізації Інтернету як субпростору суспільства, що володіє структурними та процесуальними характеристиками. Перший розділ присвячено вивченню теоретичних засад соціального простору і просторовості Інтернету; мережи як форми просторової організації в Інтернеті та його соціальної структури. У другому розділі охарактеризовано Інтернет-структури та процеси, а саме: Інтернет в інформаційній системі ЗМІ, феномени електронних соціальних мереж, Інтернет-спільнота соціальна структура. У третьому розділі розкрито вплив Інтернету на повсякденність користувачів; охарактеризовано особливості сприйняття користувачами Інтернету та досвід повсякденності різних груп користувачів під час соціальних взаємодій в Інтернеті; зазначено місце та роль Інтернету у повсякденному використанні мас-медіа.