Соціально-психологічні чинники мінімізації конфліктів у трудовому колективі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

Кваліфікаційна робота присвячена проблемі формуванн конфліктологічної компетентності як ключового чинника мінімізації конфлікті у трудовому колективі. Перший розділ присвячено проблемі конфліктів, формується поняттю конфлікту, визначається трудовий конфлікт як вид конфлікту, що виникає мій працівниками у трудовому колективі, виявляються чинники його виникнення ] даному середовищі, досліджуються питання формування конфліктологічно компетентності з метою мінімізації і вирішення конфліктів у середовищ професійної діяльності фахівців. У другому розділі визначено загальні методологічні засади та підібране комплекс методик, адекватних меті дослідження, які дозволяють оцінити кожен з чотирьох сформованих компонентів конфліктологічної компетентності: мотиваційний, когнітивний, управлінський та соціальний. Продіагностовано та проаналізовано фахівців на предмет формування рівня конфліктологічної компетентності у розрізі чотирьох компонентів за обраними методиками, сформовані відповідні висновки. У третьому розділі наголошено на важливості подальшого формування конфліктологічної компетентності у фахівців, розроблено та обгрунтовано авторський тренінг для формування конфліктологічних навичок управління конфліктами, здійснено повторну перевірку фахівців та відповідне порівняння результатів дослідження. Виявлено покрашення рівня сформованості конфліктологічної компетентності фахівців після проведеного тренінгу.

Опис

Qualification work is devoted to the problem of formation of conflict competence as a key factor in minimizing conflicts in the workforce. The first section is devoted to the problem of conflicts, the concept of conflict is formed, labor conflict is defined as a type of conflict that arises between employees in the workforce, the factors of its occurrence in this environment are identified, the formation of conflict competence to minimize and resolve conflicts. The second section defines the general methodological principles and selects a set of methods adequate to the purpose of the study, which allow to assess each of the four components of conflict competence: motivational, cognitive, managerial and social. Specialists were diagnosed and analyzed for the formation of the level of conflictological competence in terms of four components according to the selected methods, the relevant conclusions were formed. The third section emphasizes the importance of further formation of conflict competence in specialists, developed and substantiated the author's training for the formation of conflict skills of conflict management, re-examination of specialists and appropriate comparison of research results. The improvement of the level of formation of conflict competence of specialists after the training was revealed

Ключові слова

конфлікт, трудовий конфлікт, конфліктологічна компетентність, трудовий колектив, міжособистісний конфлікт, управління конфліктами, conflict, labor conflict, conflict competence, labor collective, interpersonal conflict, conflict management

Бібліографічний опис