Соціально-педагогічна корекція ейджизму студентської молоді в освітньо-культурному середовищі ЗВО

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

Кваліфікаційну роботу присвячено проблемі соціально-педагогічної корекції ейджизму студентської молоді в освітньо-культурному середовищі закладу вищої освіти. У роботі визначено специфічні психологічні та соціальні особливості студентської молоді, зокрема в умовах інформаційного суспільства, що зумовлено тим, що саме студенти є найактивнішими та прогресивними споживачами інтернет- простору, які швидко реагують, пристосовуються до інноваційних змін, а потім генерують і транслюють інновації в сучасному соціокультурному просторі, що посилює їхню силу, значущість та цінність у культурі оновленого суспільства. У кваліфікаційній роботі розкрито стан розробленості проблеми, визначено базове поняття дослідження „ейджизм студентської молоді” як латентну форму негативного стереотипу здобувачів вищої освіти 18-25 років до представників похилого віку, що виявляється у внутрішньоособистісних та міжособистісних взаєминах. Проаналізовано чинники, що впливають на соціалізацію студентської молоді в оновлених умовах інформаційної доби. На основі психовікових особливостей студентської молоді та специфіки соціально-педагогічної корекції обґрунтовано та виокремлено критерії, показники та рівні

Опис

Qualification work is devoted to the problem of socio-pedagogical correction of ageism of students in the educational and cultural environment of higher education institutions. The paper reveals the specific psychological and social features of students, in r articular in the information society, which is due to the fact that students are the most active and progressive consumers of the Internet environment, who quickly react, adapt to innovative changes, and then generate and broadcast innovations in the modem socio- cultural space, which increases their strength, significance and value in the culture of a renewed society. The qualifying work reveals the state of elaboration of the problem of the study; refines the basic concept of the research „student youth ageism” as the latent form of negative stereotypes of 18-25 years old higher education seekers to elder people. We analyzed the factors influencing the socialization of students in the updated renditions of the information age. Based on the psychological characteristics of students end the specifics of socio-pedagogical correction, the criteria, indicators and levels are stifled and highlighted

Ключові слова

студентська молодь, ейджизм, люди похилого віку, Інформаційне суспільство, соціально-педагогічна корекція, заклад вищої освіти, освітньо-культурне середовище закладу вищої освіти, student youth, ageism, elderly people, information society, socio- pedagogical correction, higher educational institution, educational and cultural environment of higher educational institutions

Бібліографічний опис