Метод класифікації типів покупців за мотивами і можливостями споживання харчових продуктів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Хмельницкий університет управління та права

Анотація

Запропоновано метод класифікації споживачів за мотивами і можливостями (обмеженнями) споживання харчових продуктів, які у них домінують. Ідентифіковано п’ять основних типів споживачів і характерні особливості їхньої поведінки.

Опис

Момот В.Є., Кокодей Т.О. Метод класифікації типів покупців за мотивами і можливостями споживання харчових продуктів / В.Є.Момот, Т.О.Кокодей // Університетські наукові записки. - 2012. - № 2. - С. 267-272

Ключові слова

тип споживачів, поведінка споживача, ринок харчових продуктів

Бібліографічний опис