Особистісні фактори розвитку комунікативних властивостей учнів середньої та старшої школи

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

Кваліфікаційну роботу присвячено особистішим факторам комунікативних властивостей учнів середньої та старшої школи, тобто підлітковій віковій групі. У роботі визначено специфічні комунікативних властивостей різних за віком підліткових груп, зокрема в умовах навчання у загальноосвітній школі, що зумовлено тим, що саме підлітки є знаходяться на найяскравішому етапі становлення та визначення своєї ролі в суспільстві навколо. Тому особистісні фактори їх комунікативних якостей відіграють одну із ключових ролей у цей Ішгитивний для них час. У кваліфікаційній роботі розкрито наукові уявлення щодо вікових відмінностей розвитку комунікативних властивостей у підлітковому віці, з’ясовано залежність комунікативних навичок від особистісних характеристик. Проаналізовано отримані емпіричні результати та формувальні програми, розроблені на їх основі, можуть бути використані у системі шкільної психологічної служби для організації психокорекційних процедур з метою розвитку комунікативних властивостей підлітків

Опис

Qualification work is devoted to the personal factors of communicative properties of secondary and high school students, particularly, the adolescent age group. The paper identifies specific communicative properties of adolescents of different ages, in particular in the conditions of secondary school, due to the fact that adolescents are at the brightest stage of formation and determination of their role in society. Therefore, personal factors of their communicative qualities play one of the key roles in this sensitive time for them. The qualification work reveals scientific ideas about age differences in the development of communicative properties in adolescence, clarifies the dependence of communication skills on personal characteristics. The obtained empirical results are analyzed and the formative programs developed on their basis can be used in the system of school psychological service for the organization of psychocorrectional procedures for the purpose of development of communicative properties of teenagers

Ключові слова

підлітки, комунікативні властивості, учні, особистісні Штопори, суспільство, комунікація, спілкування, заклад середньої освіти, соціум, середня школа, старила школа., adolescents, communicative properties, students, personal factors, society, communication, secondary school, society, secondary school, high school

Бібліографічний опис

Зібрання