Соціально-психологічні чинники задоволеності професійною діяльністю співробітників банківської організації

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

Кваліфікаційна робота присвячена вивченню задоволеності власною професійною діяльністю співробітників банківської організації, та розробці інструментарію для підвищення показника. Перший розділ присвячено визначенню такого психологічного терміну, як "задоволеність", саме задоволеності професійною діяльністю та її складових, вивченню психологічних особливостей професійної діяльності співробітників банку. У другому розділі проведено експериментальне дослідження задоволеності професійною діяльністю співробітників банку, обрання організації та методик дослідження, аналізування результатів дослідження, підбиття підсумків за аналізом проведеного дослідження та визначення соціально-психологічних чинників, які впливають на рівень задоволеності професійною діяльністю співробітників банку. У третьому розділі проведено розробку та реалізовано психологічний тренінг особистісно-професійного розвитку співробітників банку, визначено теоретичне обґрунтування тренінгу особистісно-професійного розвитку, розроблено та апробовано програму тренінгу, проведений аналіз результатів формувального експерименту, розроблено методичні рекомендації з оптимізації задоволеності співробітників банку власною професійною діяльністю

Опис

Qualification work examines the satisfaction with the professional activities of bank employees, developed tools to increase the rate. The first section is devoted to the definition of such a psychological term as "satisfaction", namely satisfaction with professional activity and its components, the study of psychological features of professional activity of bank employees. The second section conducted an experimental study of satisfaction with the professional activities of bank employees, selection of research methods, analysis of research results, summarizing the results of the study and determining socio-psychological factors influencing the level of satisfaction with professional activities of bank employees. In the third section the psychological training of personal and professional development of the bank employees is developed and implemented, the theoretical substantiation of the personal and professional development training is determined, the training program is developed and tested, the results of the formative experiment are analyzed, practical recommendations for optimizing the satisfaction of the bank employees with their own professional activity are developed

Ключові слова

задоволеність, соціально-психологічні чинники, співробітник банку, професійна діяльність, професійний розвиток, високий рівень, ефективність, удосконалення, satisfaction, socio-psychological factors, bank employee, professional activity, professional development, high level, efficiency, improvement

Бібліографічний опис

Зібрання