Психологічні чинники профілактики професійного вигорання у викладачів ЗВО

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

Кваліфікаційна робота присвячена проблемі психологічних чинників професійного вигорання педагогів ЗВО. Перший розділ присвячено вивченню теоретичних аспектів та психологічних чинників професійного вигорання у педагогів ЗВО; психологічним чинникам професійного вигорання у професіях різного типу; впливу психологічних чинників на особистість педагога ЗВО; психологічним чинникам профілактики професійного вигорання педагогів ЗВО та методам профілактики та корекції професійного вигорання. У другому розділі здійснено експериментальну діагностику щодо формування психологічних чинників професійного вигорання серед жінок та чоловіків педагогів ЗВО, визначено психологічні чинники які формують професійне вигорання у жінок та чоловіків педагогів ЗВО, у т.ч. досліджено впливу тендерного чинника, висвітлено процес організації і проведення констатувального, формувального та контрольного етапів дослідницького експерименту, проведено експеримент щодо профілактики професійного вигорання педагогів ЗВО, узагальнено результати дослідження

Опис

Qualification work is devoted to the problem of psychological factors of professional burnout of teachers of HEI. The first section is devoted to the study of theoretical aspects and psychological factors of burnout in teachers HEI; psychological factors of professional burnout in professions of various types; the influence of psychological factors on the personality of the teacher HEI; psychological factors of prevention of professional burnout of teachers of HEI and methods of prevention and correction of professional burnout. In the second section the experimental diagnostics concerning formation of psychological factors of professional burnout among women and men of teachers of HEI is carried out, the psychological factors which form professional burnout at women and men of teachers of HEI are defined, including the influence of the gender factor is investigated, the process of organization and carrying out of ascertaining, formative and control stages of research experiment is covered, the experiment on prevention of professional burnout of teachers of HEI is carried out, the results of research are generalized

Ключові слова

професійне вигорання, психологічні чинники, педагоги ЗВО, профілактика професійного вигорання, гендерний чинник професійного вигорання, професійне вигорання педагогів ЗВО, тренінг професійного вигорання педагогів ЗВО, корекція професійного вигорання, professional burnout, psychological factors, HEI teachers, prevention of professional burnout, gender factor of professional burnout, professional burnout of HEI teachers, training of professional burnout of HEI teachers, correction of professional burnout

Бібліографічний опис

Зібрання